poniedziałek, 23 sierpnia 2010

16. W wagonie historycznego pociągu z ochotnikami do Bitwy Warszawskiej 1920 r.

Witajcie!

Kontynuując temat pociągu
wiozącego rekonstruktorów z całej
niemal Polski do boju pod Ossowem
stoczonego 14 sierpnia 2010 roku
chciałbym Wam pokazać
moje refleksje z wnętrza
jednego z pasażerskich wagonów
byłem pod wrażeniem
zachowań uczestników jazdy
którzy wczuwali się w swoje role
tak dalece że aż sprawiali
wrażenie jakbyśmy wszyscy
użyli machiny do podróży w czasie


1



2



3



4



5



6



7



8



9

Złudzenie przeniesienia w czasie
byłoby niemal zupełne
gdyby nie pewne obce tamtej epoce detale
Spróbuj odgadnąć
co nie pasuje na fotkach
do tamtej minionej już epoki



***

Pozdrawiam
Wasz
Slavko
SniP

3 komentarze:

  1. Ładny ten wagon :) taki drewniany... :) przytulny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ławki niezbyt wygodne przy dłuzszej jeŹdzie;)wTEDY LUDZIE BYLI BARDZIEJ TWARDZI OD NAS:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slavko, jestem pod wrażeniem Twoich zainteresowań! Zajrzałam do każdego bloga i podziwiałam Twoje zdjęcia. Mój mąż mówi o takich zdjęciach "prawdziwa fotografia". Zdjęcia posiadające treść są jak wiadomość, list, notatka, artykuł. Twoje takie są.
    A wagon czaderski!! Nie pasują plastikowe butelki ;)
    Pozdrowienia i dzięki za wizytę :)

    OdpowiedzUsuń