środa, 16 marca 2011

20. Wspomnienie z jesieni ludów 1989 r.

Witajcie!

Przeglądając moje przepastne
archiwum fotograficzne
znalazłem kilka fotek
przykładów mojej radosnej twórczości
z czasów studenckich
w ramach kierowanej przeze mnie
SNIP - Sekcji Niezależnej Informacji Plastycznej
przy NZS na Uniwersytecie Jagiellońskim
*
Obecnie przez kraje arabskie
przetacza się zima dla dyktatorów
w 1989 roku podobne wolnościowe
i pro demokratyczne działania
zniewolonych społeczeństw
demoludów przewaliły się
przez kraje Europy Środkowej
wyzwalając się ze zniewolenia
w ramach komunistycznej utopii
narzuconego przez sowieckie bagnety
w końcówce drugiej wojny światowej

*
Uczestniczyłem w tym
w miarę swoich skromnych możliwości
przygotowując z naszą Sekcją
transparenty i plakaty
dla demonsnstracji solidarnościowych
organizowanych wtedy
przez brać studencką
na ulicach Krakowa
*
Przedstawiam fotki
niestety tylko części
naszych wyrobów
z tamtego czasu



1
w tym plakaciku każdą literkę cierpliwie
wyklejałem kalkomanią:)
na kredowym kartonie A4
jakiego używałem wtedy także
do plenerowego rysowania
cmentarzyków wojennych w Karpatach
nie miałem wtedy niestety komputerów



2



3



4



5

*
Materiały powyższe przekazałem
kilka lat temu do
w Krakowie
***
Pozdrawiam
Wasz
Slavko
SniP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz